Credits

Bellen

De consulenten zijn telefonisch te bereiken via telefoonnummer 0900-0330. Dit nummer kan gebeld worden vanuit Nederland, met een vaste of mobiele telefoon. 
De voordelen van deze telefonische hulplijn zijn o.a.:
– Je kunt 24/7 kijken of er iemand beschikbaar voor je is.
– Je bepaalt zelf jouw gewenste moment om te bellen.
– Je bepaalt zelf hoe lang je aan de lijn blijft.
– Je hoeft niet te reizen.
– Je belt anoniem.
– Je hebt direct contact met een professional of ervaringsdeskundige, zonder wachtlijsten of afspraken.
– Je hoeft nergens een account aan te maken.
– Je zit nergens aan vast.

Hoe het werkt

Je belt naar 0900-0330 en wanneer er wordt gevraagd het boxnummer van je consulent in te toetsen, toets je het boxnummer in. Je wordt direct doorverbonden met de consulent.

Bellen via credits

De hulplijn kan ook gebeld worden door middel van het eerst inkopen van credits. Credits inkopen heeft naast alle bovengenoemde voordelen nog een paar extra voordelen:
– Mensen uit het buitenland kunnen ook bellen naar tel. 0900-0330.
– Je weet vooraf wat je maximaal uitgeeft.
– Je belt naar een vast telefoonnummer. Je kunt dus ook met je mobiele telefoon bellen zonder eventuele extra kosten die je provider er nog bij optelt voor het bellen naar een 0900-nummer.
– De kosten en het 0900-nummer verschijnen niet op je telefoonrekening.
– Mensen met een 0900-blokkade op hun telefoon kunnen bellen naar tel. 0900-0330.
– Je hoeft je credits niet meteen helemaal op te maken, je tegoed blijft bewaard.
– Je kunt ingekochte credits (daarmee een telefonisch consult) cadeau geven aan een ander.

Hoe het werkt

Het inkopen en gebruikmaken van credits is heel eenvoudig. We maken gebruik van de diensten van Creditsysteem.nl. Lees eerst even onderstaande stappen voordat je doorklikt, je wordt namelijk doorgeleid naar een andere website voor het inkopen van credits.

1. Je gaat zo naar www.creditsysteem.nl.

Daar zie je dit kader staan “Credits aankopen” (let op: onderstaande is een afbeelding ter info, je kunt hier niets invullen): 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Vul hier dan je e-mailadres in en kies het bedrag waarvoor credits wilt kopen.

3. Vink aan of je via iDEAL of Bancontact wil betalen.

4. Vink aan dat je akkoord bent met de website regels en voorwaarden.

5. Klik op Start de betaling.

6. Je wordt dan doorgeleid naar de betalingspagina van je eigen bank.

7. Als de betaling is gedaan, ontvang je instructies per e-mail hoe je gebruik kunt maken van je credits. Voor de hulplijn zijn dit de stappen: 

Stap 1) Bel (met je vaste of mobiele telefoon) naar het nummer 010-8889955 of +3110-8889955

Stap 2) Toets credit pincode [je persoonlijke code vind je in je e-mailbericht] in en sluit af met een # (hekje)

Stap 3) Toets 0900-0330 in en sluit af met een # (hekje)

Stap 4) Je wordt doorgeschakeld naar de hulplijn (0900-0330). Daarna  kun je het nummer van de box van je consulent intoetsen.

Je ontvangt tijdens je gesprek een melding als je credits bijna op zijn. Dan kun je kiezen om het gesprek af te gaan ronden of om nieuwe credits erbij te kopen.

8. Klik op deze link om credits in te kopen: www.creditsysteem.nl.