Aanmelden als telefonisch consulent

Dit platform is opgezet om hulpzoekenden en hulpaanbieders dichter bij elkaar te brengen. Om de hulpzoekende op een eenvoudige manier in contact te laten komen met hulpaanbieders voor een luisterend oor, meer informatie, advies of een consult. Gewoon door direct contact, ook buiten kantooruren. En om de hulpaanbieder een mogelijkheid te bieden eenvoudig en direct in contact te kunnen zijn met hulpzoekenden of bestaande cliënten, als uitbreiding van hun praktijk, als ervaringsdeskundige of luisterend oor.

Alle mensen die op deze manier er voor een ander willen zijn, zijn van harte welkom! Of je nou professional bent of ervaringsdeskundige op welk gebied dan ook. Je kunt je dus ook aanmelden als je geen praktijk hebt. Een goed gesprek kan wonderen doen.

De voordelen van een telefonisch consult voor de beller:
– Je hoeft er niet voor te reizen.
– Je kunt op elk moment van de dag kijken of er iemand beschikbaar is.
– Bij een korte vraag betaal je niet voor een heel consult.
– Je kunt anoniem blijven.

De voordelen van het aanbieden van een telefonisch consult:
– Je kunt beschikbaar zijn wanneer het jou uitkomt.
– Je kunt belafspraken maken.
– Je kunt werken vanuit huis of je praktijk.
– Desgewenst wordt jouw praktijk/hulpaanbod gepromoot.

De beller betaalt een tarief per minuut voor het telefonisch consult. De reden hiervoor is dat de consulent tijd en energie steekt in de beller, net zoals ze zouden doen als de cliënt op afspraak komt. We willen graag dat daar een vergoeding tegenover staat. Als consulent krijg je maandelijks de door jou gebelde minuten betaald. We hebben het tarief per minuut zo laag mogelijk gehouden. De beller bepaalt zelf hoe lang en hoe vaak hij/zij belt.

Je betaalt voor je eigen telefoonbox, je eigen profielpagina en desgewenst promotie €49,95 excl. BTW per jaar. Je aanmelding loopt vanzelf af na een jaar. Natuurlijk kun je ook verlengen. 

Als telefonisch consulent vinden mensen je op de homepage, in het hulpaanbiedersregister en op de pagina ‘Nu beschikbaar’.

Wat heb je nodig?
– Een vaste telefoonaansluiting thuis waaraan we je keuzebox kunnen koppelen. Let op, geen doorschakeling op VoIP-nummer.
– De wens om er voor anderen te zijn wanneer het jou uitkomt :-).

Download of bekijk hier meer informatie over consulent worden. 

Stap 1: Meld je hieronder aan als telefonisch consulent.
Stap 2: Je ontvangt een code om je profiel aan te maken in het hulpaanbiedersregister. Wij gaan ondertussen aan het werk om je aansluiting technisch te regelen.
Stap 3: Als je profiel klaar is, wordt je keuzebox door ons toegevoegd.
Stap 4: Je ontvangt een factuur voor je eigen administratie.

Je aansluiting verloopt vanzelf na een jaar, je hoeft niet op te zeggen. Natuurlijk kun je wel altijd verlengen als je wilt.

Heb je vooraf vragen? Stel deze gerust via ons contactformulier. We helpen je graag!

Je bent erg welkom, let’s do it together!

Ik wil me aanmelden als telefonisch consulent via Hulplijnonline.nl

Wat leuk dat je Hulplijnonline.nl komt versterken!

We hebben hiervoor enkele gegevens van je nodig voor onze eigen administratie, deze zijn niet openbaar. In je eigen profiel kun je zelf aangeven welke gegevens je vermeld wilt hebben op de website.
Je ontvangt na aanmelding per e-mail een code om je profiel aan te maken in het hulpaanbiedersregister. Controleer ook even je map Ongewenste mail als je niets ontvangt in je inbox.

De aanmeldkosten voor een eigen keuzenummer, een eigen pagina en desgewenst promotie zijn €49,95 excl. BTW per jaar. Je aanmelding loopt vanzelf af na een jaar. Natuurlijk kun je ook verlengen.

Wanneer van toepassing:
Ik heb een kortingscode, zie hieronder
Kortingscode:

Mocht je nog een bericht voor ons willen achterlaten, dat kan hier:

Bedankt voor je informatie. Je ontvangt instructies om je profiel aan te maken. Als je profiel klaar is, zullen we je keuzebox eraan toevoegen.

LET OP: Check bij geen ontvangst van antwoord ook even je map 'Ongewenste mail', mogelijk komt het antwoord daar terecht.